субота, 09. јануар 2016.

УВЕК АКТУЕЛНА ПРИЧА

Ово је ПРВА прича са увек променљивим (динамичним) делом текста!
Сваки пут када је читате она је ДРУГАЧИЈА!

Дан је прошао напето и растрзано: нерешиви проблеми на послу, сукоби са родбином око наслеђа, женини рођаци који живе са њим и женом стално намеће своја мерила и одлуке а она је попустљива према „њенима“…

А ја, мислио је, где сам ту ја?
Нема ме.

Требало би да променим свој живот.

Упалио је телевизор да растера тешке мисли и


Сутрадан је оној банди на послу  он  дао отказ и почео да ради оно што воли. То му је донело унутрашње задовољство и спокој, али и много мање пара.
Затим је из куће растерао женину родбину што му је омогућило неке уштеде, а брак претворило у предворје пакла. Са својом родбином се посвађао, покушавајући да рашчисти нерешена питања наслеђа и друге имовинске односе. То га је помирило са женом, али још више финансијски оптеретило.
На срећу, женина родбина се вратила и прискочила му у помоћ, а ускоро је нашао и посао: јесте да су банда, али бар добро плаћају.
Све то му се није свиђало, осећао је унутрашњу напетост и растрзаност.  
Упалио је телевизор да растера тешке мисли и


Морам и то да издржим, мислио је. И то ће проћи... 
Уосталом, ја увек могу да променим свој живот.

Миливој Анђелковић

Нема коментара:

Постави коментар